Przejdź do głównej zawartości

W poszukiwaniu inspiracji ...

Szukając prezentu dla Ani kuzynki, która w maju 2014r będzie miała pierwszą komunię święta trafiłam na ciekawy sklep w internecie Sakramento.pl . Wiem, że mama Ani przyjęcie komunijne planuje zorganizować w domu. Mieszkanie jest duża i liczba gości około 22 osób się bez problemu pomieści. Pomyślałam więc, że może prezentem będzie mój udział w przygotowaniu jej przyjęcia komunijnego. Oczywiście nie mówię o pieczeniu kurczaków, tłuczeniu schabowych czy wypiekach z ciast. Każdy kto mnie zna wie bowiem, że kuchnię omijam wielkim łukiem i ewentualnie kawkę z ekspresu robię pyszną :)) Tak więc mój udział polegałby na dekoracji stołu komunijnego. Szukałam i szukałam i znalazłam :) Sklep który ma wszystko, by pięknie zaaranżować stół. Ma i bieżniki i świeczniki i świeczki i wiele innych dekoracji, ozdób, które na stole będą ślicznie się prezentować. Teraz pozostaje mi zapytać Ani czy ma być na różowo, złoto czy może jakoś wyszukanie np. na fioletowo. Wszystko razem spisać i kupić. Odpowiedzialność sporo, bo rodzina oceni więc musi i wujkowi i cioteczce się spodobać, ale w razie czego mogę poprosić o poradę przyjaciółkę lub panie na infolinii :)
www.Sakramento.pl


oplatki-komunia

rozaniec-na-komunie




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Album na Zdjęcia - Praktyczny Prezent na Roczek Maluszka 📷🎂

 Cześć, Kochani! Dziś chcę podzielić się z Wami pomysłem na prezent, który nie tylko będzie zachwycał małego jubilata, ale także dostarczy wiele uroczych wspomnień na lata. Już niedługo roczek naszego maleństwa, a co może być lepszym prezentem niż piękny album na zdjęcia, który zapamięta wszystkie pierwsze kroki, uśmiechy i przygody? Album Pełen Skarbów 🧸📸 Zbliża się ten wyjątkowy dzień, kiedy nasza pociecha kończy swój pierwszy rok życia. Te niewielkie stópeczki pozostawiły już wiele odcisków w naszych sercach, a teraz możemy zebrać wszystkie te drobne, urocze chwile w jednym miejscu. Album na zdjęcia to prawdziwa skarbnica wspomnień - pierwsze uśmiechy, stawiane kroki, odkrywanie świata z ciekawością w oczach. Droga do Wspomnień 🌟 Każde zdjęcie to kawałek historii. Od pierwszego urodzinowego tortu po przebieranki w ulubione przebranie, te momenty są niepowtarzalne i magiczne. Album pomoże Wam zatrzymać czas na chwilę i wracać do tych radosnych chwil, gdy maleństwo stawiało pierw

Pola

Podobno Pola boi się obcych ... Dziwne... mnie się nie bała :) a przecież spotkałyśmy się pierwszy raz. Stawiająca samodzielnie pierwsze kroki córka Dominiki i Mariusza okazała się pełną energii wesołą dziewczynką z którą świetnie się bawiłam.

Pierwsza komunia św - sesja zdjęciowa dekoracji krzeseł

Kolejna przyjemna sesja zdjęciowa za nami. Wykonana była już jakiś czas temu, ale dopiero teraz wykonaliśmy okładkę do katalogu i mogliśmy "zamknąć" temat. Pracę z dziećmi bardzo lubimy. Tym większa przyjemność była fotografować chłopca w wieku komunijnym. Są dzieci, które pięknie pozują i bez namawiania siadają przed obiektywem. Mam nadzieję, że zdjęcie z okładki katalogu komunijnych dekoracji pokazuje z jaką lekkością i przyjemnością nasz model pozował. W środku w katalogu znajdziecie nasze zdjęcia z dekoracjami krzeseł na pierwszą komunię święta. Aranżacje i pomysły dekoracji są autorstwa utalentowanych dekoratorek z komunijnego sklepu Sakramento.pl Co ciekawe takie dekoracje i ozdoby możecie wykonać sami w domu lub lokalu. Z takim właśnie zamysłem tworzony był katalog. Wszystkich rodziców, których dzieci przyjmą sakrament Pierwszej Komunii Świętej zapraszam do czerpania inspiracji: Oczywiście zapraszam również do wcześniejszego wątku w którym opis